Întrebări frecvente

 
 
PAGINA PRINCIPALĂ > Întrebări frecvente
 
 
 
  • Cum comand?

Modalitatea cea mai uşoară de a cumpăra produsul dorit de la compania noastră este direct din webshoppul nostru. Dacă aveţi întrebări sau întâmpinaţi problemele tehnice la predarea comenzii online, comanda Dvs. poate fi recepţionată prin email sau telefon.

  • Hobby sau Profi îmbrăcămintea?

Hobby îmbrăcămintea este cea mai populară între clienții noștri, o recomandăm cicliștilor care fac anual aprox. 3000km. Hobby seturi sunt compuse din poliester și elastan, iar pantaloni au un bazon cu jeleu. Profi seturi sunt fabricate de producătorii profesionali ai îmbrăcăminții sportive și sunt compuse de materiale cele mai moderne. 

  • Cum îmi dau seamă ce măsura am?

Comandând, controlați, Vă rog, tabelul cu mărimi de pe bara de sus, sau la fiecare produs aparte. În cazul în care aveţi nelămuriri Vă recomandăm să contactaţi serviciul nostru de clienţi.

  • Măsurile la seturi se pot combina?

Da, măsurile seturilor sunt combinabile, numai să menționați acest fapt în nota comenzii.

  • Pot să încerc echipamentul şi/sau este posibil preluarea personală a produselor comandate?

Sediul firmei noastre se află în Slovacia la aproximativ 20 de km distanţă de la Bratislava. În cazul în care aveţi dubii referitor la mărimile comandate ne puteţi vizita personal şi puteţi achiziţiona produsul personal. Vă rugăm să înştiinţaţi serviciul clienţi înainte de vizita Dvs. pentru a putea discuta detaliile vizitei.

  • Cât durează livrarea produselor?

Produsele care nu sunt pe stoc le furnizăm de obicei în cazul gamei Hobby în 2 - 3 săptămâni, iar în cazul celor Profi în 4 - 8 zile. Produsele care sunt pe stoc, le expediăm în ziuă următoare și le primiți în 48 ore.

  • În ce situaţie este gratuită livrare?

 În cazul în care comanda Dvs. depăşeşte valoarea de 240 RON nu percepem taxa de transport.

  • Contravaloarea produselor se poate achita şi prin virament bancar?

Momentan nu, dar au fost făcute demersurile necesare pentru a putea oferi clienţilor noştri şi această modalitate de plată.

 

Reclamații și schimbări

  • Care este cea mai uşoară modalitate pentru rezolvarea reclamaţiilor?

Primul pas în rezolvarea unei situaţii de acest gen este un email trimis către serviciul nostru de clienţi. Detalii amănunţite despre modalitatea de rezolvare a reclamaţiilor găsiţi aici.

  •  În ce situaţii am dreptul la schimbarea gratuită a produselor?

Schimbarea gratuită a produselor comandate se poate face în cazul în care mărimile nu sunt bune sau echipa noastră a făcut o greşeală la momentul expedierii produselor. Detaliile despre modalitatea de schimbare a produselor găsiţi aici.

  • A cui să-i adresez produsele de schimb?

Produsele care trebuie schimbate trimiteți, Vă rog, la adresa noastră:

Paula Boarțăstr. 
Decebal, nr.66-68, ap.6,
Cluj-Napoca, jud.Cluj,
cod poștal 400037

  • În cazul în care produsele nu corespund nevoilor mele până când am posibilitatea de a le trimite înapoi şi cine plăteşte transportul acestora?

În asemena cazuri aveţi la dispoziţie 14 zile să trimiteţi produsele înapoi. Costul transportului este suportat de către client. Produsul trebuie returnat în starea originală în care a ajuns la Dvs., adică nepurtat, cu ambalajul şi eticheta originală. Detalii

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version