Întrebări frecvente

 
 
 
  • info@tricouriciclism.ro
  • 0040 316 301 386 (9:00 - 18:00)
 
 
Tour de Zľavy Banner

Curse pe care trebuie să le urmărești

Azi reducere -20% la pantofi de ciclism
cod cupon: TOUR4

Află mai multe

full_link

 
 
 
PAGINA PRINCIPALĂ > Întrebări frecvente
 
 
 

Întrebări frecvente (FAQ)

Comenzi


  • Cum comand?

Cea mai simplă și mai rapidă cale de a comanda, ete on-line în e-shop-ul nostru. În cazul în care n u vă descurcați, sau apare o problemă de natură tehnică, ne puteți contacta la nr pentru relațiile cu clienții, unde vă stăm la dispoziție de luni până vineri, între orele 09:00 - 16:00.

  • Hobby sau Profi îmbrăcămintea?

Hobby îmbrăcămintea este cea mai populară între clienții noștri, o recomandăm cicliștilor care fac anual aprox. 3000km. Hobby seturi sunt compuse din poliester și elastan, iar pantaloni au un bazon cu jeleu. Profi seturi sunt fabricate de producătorii profesionali ai îmbrăcăminții sportive și sunt compuse de materiale cele mai moderne. 

  • Cum îmi dau seamă ce măsura am?

Comandând, controlați, Vă rog, tabelul cu mărimi de pe bara de sus, sau la fiecare produs aparte. În cazul în care aveţi nelămuriri Vă recomandăm să contactaţi serviciul nostru de clienţi.

  • Care este corespondentul dimensiunilor la produse?

Mărimile produselor corespund dimensiunilor USA.

  • Măsurile la seturi se pot combina?

Da, măsurile seturilor sunt combinabile, numai să menționați acest fapt în nota comenzii.

  • Pot să încerc echipamentul şi/sau este posibil preluarea personală a produselor comandate?

Sediul firmei noastre se află în Slovacia la aproximativ 20 de km distanţă de la Bratislava. În cazul în care aveţi dubii referitor la mărimile comandate ne puteţi vizita personal şi puteţi achiziţiona produsul personal. Vă rugăm să înştiinţaţi serviciul clienţi înainte de vizita Dvs. pentru a putea discuta detaliile vizitei.

  • Pot să comand un tricou care nu se află în ofertă?

Dacă doriți echipamentul de ciclism unic, cu producătorii noștri vom face tot posibilul să Vi-le furnizăm conform așteptărilor Dvs. În acest caz trimiteți-ne un email cu cerință Dvs. la adresa info@tricouriciclism.ro.

  • Cât durează livrarea produselor?

Produsele care nu sunt pe stoc le furnizăm de obicei în cazul gamei Hobby în 2 - 3 săptămâni, iar în cazul celor Profi în 4 - 8 zile. Produsele care sunt pe stoc, le expediăm în ziuă următoare și le primiți în 48 ore.

  • În ce situaţie este gratuită livrare?

 În cazul în care comanda Dvs. depăşeşte valoarea de 240 RON nu percepem taxa de transport.

  • Contravaloarea produselor se poate achita şi prin virament bancar?

Momentan nu, dar au fost făcute demersurile necesare pentru a putea oferi clienţilor noştri şi această modalitate de plată.

 

 

Reclamații și schimb


  • Care este cea mai uşoară modalitate pentru rezolvarea reclamaţiilor?

Întotdeauna este necesar, atunci când returnați un produs să trimiteți și formularul de reclamație completat. Puteți găsi procedura exactă de reclamație și condițiile exacte ale aplicării acesteia, aici.

  •  În ce situaţii am dreptul la schimbarea gratuită a produselor?

Schimbarea gratuită a produselor comandate se poate face în cazul în care mărimile nu sunt bune sau echipa noastră a făcut o greşeală la momentul expedierii produselor. Detaliile despre modalitatea de schimbare a produselor găsiţi aici.

  • Cui adresez produsele de schimb?

Produsele care trebuie schimbate trimiteți, Vă rog, la adresa noastră:

FROGMAN331 - cycling sport
Str. Borsului, Nr.56
Oradea, Bihor
cod poștal 410605

  • În cazul în care produsele nu corespund nevoilor mele până când am posibilitatea de a le trimite înapoi şi cine plăteşte transportul acestora?

În asemena cazuri aveţi la dispoziţie 14 zile să trimiteţi produsele înapoi. Costul transportului este suportat de către client. Produsul trebuie returnat în starea originală în care a ajuns la Dvs., adică nepurtat, cu ambalajul şi eticheta originală. Detalii

 

 

 

Cupoane de reduceri


  • Cum pot aplica un cupon de reducere?

    Alegeți bunurile, puneți-le în coș și procedați după cum urmează:

  1. În colțul din dreapta sus al paginii, faceți clic pe imaginea coşului de cumpărături,
  2. În câmpul din stânga, introduceți codul de cupon,
  3. Confirmați cu Trimite (valoarea cuponului va fi imediat scăzută),
  4. Finalizați comanda prin Trimite comanda.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version