Modalităţi şi termene de livrare

 
 
PAGINA PRINCIPALĂ > Modalităţi şi termene de livrare
 
 
 

Detalii despre livrare

 

     livrare expres

Produsele aflate pe stoc (le regăsiţi sub meniul Produse pe stoc, sau specificat pe pagina produsului) , după confirmarea primirii comenzii, se pregătesc în 1-2 zile lucrătoare şi ajung la client în 2-4 zile. Dacă produsele comandate au termene de livrare diferite, livrarea se va face în momentul în care şi ultimul produs cerut de client a intrat în stoc. Dacă doriţi să schimbaţi aceasta modalitate de livrare și să împărțiți comanda în mai multe părți, vă rugăm să contactaţi serviciul clienţi.

 

  livrare standard

Produsele din gama Echipamentelor Hobby sunt livrate în 2-3 săptămâni, cele din gama Profi în 4-8 zile de la încasarea contravalorii acestora sau în cazul comenzilor cu plata ramburs, de la momentul confirmării comenzilor. Acest interval de timp poate fi mai scurt în anumite situaţii. Detalii referitoare la termenele de livrare găsiţi în dreptul descrierii al fiecărui produs în parte. Toţi clienţii sunt înştiinţaţi prin email sau telefonic asupra intervalului de timp până la livrarea produselor comandate sau asupra detaliilor referitoare la preluarea personală a acestora. Dacă produsele comandate au termene de livrare diferite, livrarea se va face în momentul în care a intrat şi ultimul produs cerut de client în stoc. Dacă doriţi să schimbaţi această modalitate de livrare și să împărțiți comanda în mai multe părți vă rugăm să contactaţi serviciul clienţi.

 

 

 

Modalităţi de livrare

·         livrare la domiciliu

Produsul va ajunge la adresa specificată de client prin firmă de curierat. Fiecare colet este asigurat.

În momentul predării coletului clientul are sarcina de a verifica dacă acesta este intact, în caz contrar să notifice instant vânzătorul prin telefon sau email.

Pe parcursul predării comenzii, în timpul alcătuirii acestuia, precum şi la finalizarea lui, clienţii sunt înştiinţaţi asupra preţurilor produselor precum şi a costurilor de livrare

 

   Poate altcineva să preia coletul în locul meu?

Da. La adresa de livrare specificată în comandă poate oricine prelua coletul, dacă ştie de sosirea acestuia. Dacă în decursul livrării se schimbă persoana de contact, adresa de livrare etc. vă rugăm să luaţi legătura cu servicul nostru de clienţi pentru modificarea datelor.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version