Reclamație pe bază de calitate

 
 
PAGINA PRINCIPALĂ > Reclamație pe bază de calitate
 
 
 

Dacă coletul Dvs. conține:

marfă deteriorată,

marfă diferită de cea comandată,

sau unele părți lipsesc,

contactați-ne imediat. Reclamația trebuie rezolvată în perioadă prevăzută de lege în 30 de zile calendaristice. Perioada pentru rezolvare a reclamației începe cu o zi după recepționarea cererii de reclamație. 

Sugesție de rezolvare a reclamației:

Completați, vă rog, formularul de reclamație.

2 - 3 zile după recepționarea celor necesare reclamației veți fi înștiințați prin email, sau telefon despre rezultatul ei.

În cazul în care reclamația Dvs. se va dovedi acceptabilă veți primi Sugesție de rezolvare a reclamației.

Sperăm că fiecare problemă ivită o rezolvăm în scurt timp spre maxima Dvs. satisfacție!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version